Модель X отримала 5-зірковий рейтинг безпеки від Euro NCAP

Model X увійшла в історію, коли стала першим і єдиним позашляховиком, який отримав 5-зірковий рейтинг безпеки в кожній категорії і підкатегорії від Національного управління безпеки дорожнього руху США. Сьогодні компанія Тесла рада розвинути цю спадщину, додавши 5-зірковий рейтинг безпеки від Європейської програми оцінки нових автомобілів ( Euro NCAP), яка оцінює функції забезпечення безпеки автомобіля, а також його здатність захищати дорослих і дітей - найбільш уразливих учасників дорожнього руху.
Найвища продуктивність і результативність Model X в тестуванні Euro NCAP примітні з кількох причин:
- Model X отримала найвищий загальний рейтинг на сьогоднішній день в протоколі 2018/2019 для класу Large Off-Road.
- Він отримав той же загальний бал, що і Model 3, що свідчить про те, що великий позашляховик так само безпечний, як і найменший і найдоступніший седан.
- Модель X отримала точно такий же бал Safety Assist , що і Model 3 на початку цього року, що є найвищим з будь-коли зафіксованих балів Safety Assist згідно з поточним і найсуворішого протоколу Euro NCAP на сьогоднішній день. І ці тести Model X були першим випадком, коли офіційна організація з оцінки безпеки протестувала новий повністю автономний комп'ютер.
- Модель X досягла майже ідеального результату в категорії «Захист дорослих пасажирів», набравши повні 8 балів з 8 в тесті на бар'єр, що деформується зі зміщенням лобового зміщення і 16 балів з 16 можливих в тестах на бічний удар.
Всі ці результати стали можливими завдяки повністю електричній архітектурі, яка забезпечує низький центр тяжіння, жорсткий салон і велику зону деформації. А бездротові поновлення Model X (як і всі автомобілі Tesla) з часом стають ще безпечніше.
Компанія Тесла докладає зусиль щодо забезпечення найбезпечніших автомобілів на дорозі, і рада додати нові результати Euro NCAP до рекордних показників безпеки Model X.
Рекомендуємо подивитися відео:
Тесла Модель X
Характеристики
водій | пасажир | задній | |
Фронтальний захист від аварій | |||
Передня подушка безпеки | ✅ | ✅ | ❌ |
преднатяжитель ременя | ✅ | ✅ | ✅ |
Стрічковий обмежувач навантаження | ✅ | ✅ | ✅ |
Колінна подушка безпеки | ❌ | ❌ | ❌ |
ЗАХИСТ ВІД ПОБІЧНІ АВАРІЙ | |||
Бічна подушка безпеки | ✅ | ✅ | ✅ |
Бічна подушка безпеки для грудей | ✅ | ✅ | ✅ |
Бічна подушка безпеки для таза | ✅ | ✅ | ✅ |
ЗАХИСТ ДІТЕЙ | |||
изофикс | ❌ | ✅ | |
Інтегроване дитяче сидіння | ❌ | ❌ | |
Вимикач подушки безпеки | ✅ | ||
ДОПОМОГА БЕЗПЕКИ | |||
Нагадування про ремені безпеки | ✅ | ✅ | ✅ |
Інші системи безпеки ДРУГ ІНШІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ИЕ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ | |
Активний капот | ✅ |
AEB Пішохід | ✅ |
Велосипедист AEB | ✅ |
АЄБ Місто | ✅ |
AEB Міжміський | ✅ |
Підтримка швидкості | ✅ |
Система допомоги при русі по смузі | ✅ |
Примітка. На автомобілі може бути інше обладнання, але воно не враховувалося в рік випробувань.
✅ Серійно встановлюється на автомобіль
❌ Недоступний
Пусто в осередку - Непридатний
Тест з дорослим пасажиром
Наближення до нерухомого автомобілю: зсув вліво
Наближення до нерухомого автомобілю: без зміщення
Наближення до нерухомого автомобілю: зміщення вправо
Коментар
Пасажирський салон Model X залишався стабільним в тесті на лобове зміщення. Показання манекена свідчили про хороший захист колін і стегон водія і пасажира. Тесла показав, що аналогічний рівень захисту буде надано пасажирам різного розміру і тим, хто сидить в різних положеннях. Захист був оцінений як добрий для всіх критичних ділянок тіла водія. Це також мало місце при випробуванні жорсткого бар'єру на всю ширину, і захист заднього пасажира був хороший або адекватний.
Як у випробуваннях з боковим бар'єром, так і в більш жорстких випробуваннях на бічні стійки, захист всіх критичних ділянок тіла була хорошою, і автомобіль отримав повні бали в обох цих випробуваннях. Випробування передніх сидінь і підголівників продемонстрували хороший захист від травм хлистів в разі наїзду ззаду.
Геометрична оцінка задніх сидінь також показала хороший захист від травм шиї. Стандартна система автономного екстреного гальмування (AEB) добре зарекомендувала себе при тестуванні її працездатності на низьких швидкостях, при яких відбувається безліч травм хлистів, при цьому зіткнення вдалося уникнути у всіх сценаріях тестування.
Разом 37,5 Бали / 98%
Тест з дитиною
Результати краш -тест для дітей 6 і 10 років 22,9 / 24 бали
Функції безпеки 6,0 / 13 балів
передній пасажир | 2-й рядй забортний | Центр 2-го ряду | 3-й ряд підвісний* | |
изофикс | ❌ | ✅ | ❌ | ❌ |
i-size | ❌ | ✅ | ❌ | ❌ |
інтегрована CRS | ❌ | ❌ | ❌ | ❌ |
* Сидіння третього ряду доступні як опція
✅ - Серійно встановлюється на автомобіль
❌ - Недоступний
Перевірка установки CRS 11,0 / 12 балів
Коментар
У тесті з фронтальним зміщенням, захист шиї 10-річного манекена був граничний, виходячи зі свідчень сили шиї. В іншому, як в тестах з фронтальним, так і з бічним бар'єром, захист всіх критичних ділянок тіла був хороший для обох манекенів. Подушка безпеки переднього пасажира може бути відключена, щоб в цьому положенні можна було використовувати дитячий утримуючий пристрій, звернений назад.
Водієві надається чітка інформація про стан подушки безпеки, і система була винагороджена. Недостатньо місця для установки універсального дитячого утримуючого пристрою на додаткових сидіннях третього ряду і для використання сидінь другого ряду в їх звичайних положеннях. Відповідно, випробування на установку утримуючих пристроїв для сидінь третього ряду не вдалося. В іншому випадку утримуючі пристрої, для яких розроблена модель X, можна було б правильно встановити і розмістити в автомобілі.
Разом 39,9 Бали / 81%
Уразливі учасники дорожнього руху
Ім'я системи | Система запобігання зіткнень |
Тип | Автогальмування з попередженням про лобовому зіткненні |
Оперативний вид | 8 км / год |
Дорослий, що переходить дорогу
в денний час
В нічний час
В денний час
У нічний час
Велосипедист на узбіччі дороги
Коментар
Модель X має активний висувний капот. Датчики в бампері виявляють зіткнення з пішоходом, а виконавчі механізми піднімають поверхню капота, щоб забезпечити більший зазор до жорстких конструкцій в моторному відсіку.
Tesla показала, що система надійно працює для пішоходів різного зросту і в широкому діапазоні швидкостей, тому випробування проводилися з піднятим капотом. Захист був хороший або адекватний майже у всіх тестових точках на капоті. Бампер добре захищав ноги пішоходів, але захист тазу був поганий.
Система AEB моделі X може виявляти вразливих учасників дорожнього руху, таких як пішоходи та велосипедисти, а також інші транспортні засоби. При тестуванні реакції на пішоходів система працювала добре, зіткнення в більшості випадків запобігали або пом'якшували.
Разом 35,0 Бали / 72%
Асистент безпеки
Підтримка швидкості 2,9 / 3 бали
ім'я системи | Speed Assist |
Функція інформації про обмеження швидкості | На основі карти |
Функція контролю швидкості | Рекомендована система (з точністю до 5 км / год) |
Нагадування про ремені безпеки
Попередження | Сидіння водія | Передній пасажир (и) | Задній пасажир (а) |
Візуальний | ✅ | ✅ | ✅ |
Звуковий | ✅ | ✅ | ✅ |
Виявлення пасажирів | ✅ | ✅ |
✅- Проходить
Підтримка смуги руху
Ім'я системи | lane assist |
Тип | ELK + LKA (включаючи LDW) |
Оперативний від | 40 км / год |
Тільки функція автогальмування
Водій реагує на гальмування
В Model X є система нагадування про ремені безпеки для передніх і задніх сидінь. Система AEB добре зарекомендувала себе при тестуванні реакції інших транспортних засобів на швидкостях шосе. Система підтримки смуги руху запобігає ненавмисний виїзд за межі смуги руху, а також допомагає в деяких більш критичних ситуаціях. Система допомоги при швидкості використовує камеру і цифрову карту для визначення місцевого обмеження, і водій може дозволити автомобілю відповідним чином регулювати обмежувач швидкості.
Разом 12,3 Бали / 94%
А ми нагадуємо, що придбати запчастини на Тесла в Україні можна в нашому інтернет -магазин DK- Parts . У нас найбільший вибір запчастин на Тесла всіх моделей в Україні. Доставка нових і б / у запчастин з США в найкоротші терміни. Потрібні запчастини можна знайти на нашому сайті, а якщо ви щось не знайшли, то зв'яжіться з нашим менеджером по телефону.
Розкажи друзям